Джерело: Вінницька міська рада

1Соціологічне дослідження щодо позиціонування Вінниці було проведене фахівцями ПРОМІС з 25 вересня по 20 жовтня. У ньому взяли участь респонденти зі всієї України, окрім Вінницької області. За словами консультанта проекту ПРОМІС Андрія Нагорного, це дослідження було проведено не для отримання якихось точних даних про місто, а направлено на напрацювання трендів в баченні міста ззовні. Під час  опитування респондентам необхідно було вказати, які продовольчі та непродовольчі товари вінницького виробництва вони знають та споживають, які послуги від вінницьких компаній отримують, які найбільш впізнавані культурні події Вінниці знають, яким словом вони можуть охарактеризувати місто та чи є Вінниця сприятливою для ведення бізнесу.

За результатами опитування щодо найбільш впізнаваних продовольчих та непродовольчих товарів є продукція торгових марок «ROSHEN», «Авіс», «Караван», «Солодка мрія», «Ушастый нянь», «Володарка», «DIADEMA» та ін. Респонденти відзначають високу якість вінницької продукції. Найбільш відомою культурною подією міста є міжнародний фестиваль «VINNYTSIA JAZZFEST». Серед послуг, які доводилося отримувати у Вінниці відзначають освітні та адміністративні. За словами фахівців, це гарний для міста показник, адже спектр послуг, які надають вінницькі Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) є досить широким. Окремі з них швидко та якісно можна отримати не залежно від місця проживання отримувача послуг, тому до вінницьких Прозорих офісів їдуть зі всієї України. Також багато респондентів відзначили, що Вінниця є досить сприятливою для ведення бізнесу.

2В подальшому ці соціологічні дані будуть опрацьовані і буде визначено, які саме позиції використовуватимуться для подальшої розробки бренду міста. За словами головного радника з питань врядування проекту ПРОМІС Кейді Ворд, Вінниця, відповідно до соціологічного опитування, у дуже вигідному становищі. «Я займалася розробкою маркетингової стратегії у понад 60 містах 12 країн світу і це одна з найбільш сприятливих стартових позицій, бо більшість міст починають займатися маркетинговим стратегуванням, коли настає криза», – каже Кейді Ворд.

Консультант Проекту ПРОМІС Володимир Проскурін зазначив, що бренд міста, який згодом буде розроблено, допоможе людям формувати певні яскраві образи про місто. Його формуватимуть враховуючи кілька цільових груп – інвесторів, туристів, мешканців міста.

Завтра зустріч щодо розробки бренду міста буде продовжено – в креативному просторі «Артинов» відбудеться творча дискусія по обговоренню маркетингової стратегії Вінниці та бренду міста.