DSC00312 DSC00324 DSC00345

27-28 лютого 2018 року у місті Києві Проект ПРОМІС провів тренінг «Кампанії з брендингу та маркетингу міст» для представників міст-партнерів з метою обміну знаннями та досвідом у сфері брендингу й маркетингу міст.

В процесі проведення тренінгу були висвітлені практичні аспекти муніципального брендингу й маркетингу, а також представлена методологія підготовки та проведення маркетингових кампаній. Протягом двох днів учасники тренінгу визначали ключові компоненти кампаній з брендингу та маркетингу міст, проводили опис різних типів кампаній та базових елементів, необхідних для їхньої побудови, обговорювали інструменти й платформи для їхнього створення та проведення.

Для проведення тренінгу Проект ПРОМІС залучив кращих канадських й українських експертів і фахівців-практиків, які мають значний досвід у цій сфері. Тренінг провели Кейді Ворд, головний радник з питань врядування Проекту ПРОМІС, консультанти ПРОМІС Володимир Проскурнін та Лариса Оленковська, а також Шон МакРіті, представник муніципалітету Страскона, Канада. Канадський експерт поділився досвідом проведення успішних маркетингових кампаній в окрузі Страскона та промоції канадського міста Лондона.

Окрім того, учасники ознайомилися з проведенням успішних маркетингових кампаній у Дніпрі, Мелітополі та Кривому Розі, які представили Валентина Затишняк, директор Дніпропетровського інвестиційного агентства, та Тетяна Підпалько, начальник управління економіки виконкому Криворізької міської ради.

Отримані на тренінгу знання та навички допоможуть учасникам у їхній роботі над розробкою маркетингової стратетії та проведенням ефективної кампанії з промоції бренду їхніх міст.