2

22-23 травня 2018 року Проект ПРОМІС провів навчальний тренінг на тему «Брендинг і маркетинг міста для місцевого економічного розвитку». Участь у ньому взяли представники міст-партнерів Проекту ПРОМІС, які відповідальні за розробку маркетингової стратегії, формування і просування бренду свого міста. До проведення тренінгу Проект ПРОМІС залучив канадських і українських експертів і фахівців-практиків, які мають значний досвід у сфері маркетингу та брендингу.

Мета тренінгу – обмін знаннями та досвідом у сфері брендингу й маркетингу міст. В процесі проведення тренінгу були висвітлені практичні аспекти муніципального брендингу й маркетингу, а також представлена методологія підготовки та проведення маркетингових стратегій.

Канадським досвідом територіального брендингу та маркетингу поділився Крейг Ніколс, виконавчий директор Асоціації туризму міста Аботсфорд, який прибув в Україну на запрошення Проекту ПРОМІС.

Після закінчення тренінгу учасники отримали сертифікати про успішне проходження тренінгу.