DSC00037 DSC00077 DSC00106 DSC00129

6-7 лютого 2018 року Проект ПРОМІС провів дводенний тренінг для представників ЗМІ з міст-партнерів на тему «Журналістська діяльність, що заслуговує на довіру й повагу: нові та традиційні медіа-технології, робота з посадовими особами органів місцевого самоврядування».

На цьому тренінгу учасники дізналися, як варто працювати з службовцями органів місцевого самоврядування та яким чином можна побудувати репутацію ефективного журналіста за допомогою традиційних і нових способів висвітлення інформації з використанням різних інформаційних технологій і платформ.

Під час практичних занять учасники обговорили принципи ефективної етичної журналістської роботи з представниками органів влади, використання нових медіа-технологій для побудови репутації, перевірку фактів (fact check), висвітлення делікатних тем, а також сенсаціоналізм у висвітленні подій у мас-медіа.

Практичні заняття для учасників провели досвідчені українські та міжнародні журналісти. Майкл Боцюрків, всесвітньо відомий канадський журналіст і медіаоглядач українського походження, розповів про роль етики в побудові репутації журналіста та пояснив значення «етики» в розумінні Канадської асоціації журналістів та міжнародних організацій.

Олександр Гороховський, головний редактор FactCheck-Ukraine – проекту, який перевіряє правдивість висловлювань українських політиків та інших публічних осіб, розповів про те, як FactCheck-Ukraine здійснює перевірку фактів, згадав світові тенденції «фактчеку», а також поділився кількома історіями з власного журналістського досвіду.

Керівник Агенства Sigma Digital Юрій Блоцький детально розповів про очевидні та приховані можливості соціальних мереж для висвітлення та поширення інформації журналістами, розширення своєї аудиторії та привернення уваги, детально проаналізувавши алгоритм роботи популярної серед української аудиторії соціальної мережі – Facebook.

Про переваги Telegram, платформи для миттєвого обміну повідомленнями, та його використання у журналістській діяльності учасники дізналися від модератора тренінгу Андрія Сусленка, журналіста та консультанта Проекту ПРОМІС. У свою чергу, Майкл Боцюрків розповів про те, як він використовує Twitter і як можна перетворити цю соціальну мережу в ефективний журналістський інструмент.