Джерело: Офіційний сайт міста Миргород

imgb0bf0539b022cc92b30fd0e6f6f7d2a4Проект ПРОМІС впроваджується з квітня 2015 року до грудня 2020 року Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади. Діяльність Проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) спрямовано на розробку і застосування моделі «відкритого, демократичного управління»; формування і впровадження стратегічних планів, відповідно до спільного бачення розвитку територіальних громад, розширення міжмуніципальної співпраці; формування місцевих нормативних актів/рішень, поліпшення управління, бюджетування і надання адміністративних послуг.

10 липня відбулося засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії міста Миргород. Головний експерт та керівник групи експертів Проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін представив склад робочої групи і поділився досвідом роботи з впровадження Проекту в інших містах України.

Володимир Проскурнін, консультант Проекту ПРОМІС, розповів про особливості роботи з маркетингу та брендингу міста як цілеспрямоване формування образу міста у свідомості громадян або світової громадськості. На даному етапі зустрічі особливу увагу приділили логотипу міста, про історію створення та затвердження якого присутнім, як безпосередній учасник цього процесу, коротко розповіла начальник відділу культури Миргородської міської ради Лариса Педченко

Про цілі маркетингу та проблеми, які можна вирішити за його допомогою, формування його загальної мети та завдань говорила консультант Проекту Валентина Затишняк. Учасникам робочої групи було запропоноване практичне завдання – анкетування, метою якого є виявити передумови розробки маркетингової стратегії, а саме проблеми іміджу міста, основні іміджеві ресурси, додаткові аспекти місії та бачення майбутнього міста та мету розробки самої стратегії.

Проаналізувавши анкетування було визначено загальну мету та завдання маркетингу міста. Було сформовано перелік необхідних досліджень, які виявлять існуючий рівень іміджу міста, економічну та культурну присутність міста на зовнішніх ринках і аналіз зацікавлених сторін впровадження маркетингової стратегії.

Загалом, даний етап роботи Проекту ПРОМІС розрахований на 2 місяці і відповідно до результатів досліджень буде формулювання стратегічних цілей етапу позиціонування міста.

image002image003