29512417_1600242786749439_127371142385835756_n 29541002_1600242790082772_8226530487760599967_n

Джерело : Веб-сайт Асоціації міст України

23 березня в Запорізькому регіональному відділенні Асоціації міст України відбувся тренінг на тему: «Маркетинг території: від ідеї бренду ОТГ до його просування. Можливості АСМС для громад Запорізької області». Захід організовано в рамках спільної програми Асоціації міст України та Федерації канадських муніципалітетів «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) за підтримки Постійної комісії з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою

В тренінгу взяли участь голови та профільні спеціалісти ОТГ, представники підрозділів органів місцевого самоуправління міст обласного значення, консультанти проекту ПУЛЬС.

З вітальним словом до учасників звернувся Виконавчий директор Запорізького РВ АМУ Ігор Бірюков, підкресливши успіхи реформи з децентралізації на Запоріжжі: «Сьогодні в області вже утворено 47 об’єднаних територіальних громад. Як відомо, Запорізька область посідає одне з перших місць за темпами створення ОТГ. Головне завдання, яке стоїть перед громадами, – стати спроможними територіальними одиницями. Саме тому Асоціація міст України приділяє багато уваги навчанню спеціалістів ОТГ новітнім адміністративним технологіям».

Маргарита Трипольська, регіональний консультант з впровадження Стратегії розвитку Запорізького РВ Асоціації міст України (проект ПРОМІС), представила головні завдання тренінгу.

Модераторами заходу виступили Надія Кузьмичова, генеральний директор компанії «MLS group» (Marketing and Legal Solutions), та Ігор Кудінов, експерт компанії «MLS group» (Marketing and Legal Solutions).

Учасники заходу ознайомилися з суттю поняття «бренд міста» (ОТГ), детально розібрали на прикладах мету та етапи формування бренду, кроки, які необхідно зробити для визначення основи бренду своєї території.

Також  учасникам заходу були презентовані інструменти промоції території та оцінка необхідних ресурсів і каналів їх пошуку. Під час виконання практичних вправ слухачі тренінгу вивчили практичні кейси у сфері маркетингу територій, спробували розробити план брендингу запропонованих модераторами громад.

Дмитро Майстро, голова Постійної комісії з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою Запорізької обласної ради, розповів про плідну роботу депутатів облради з Запорізьким регіональним відділенням АМУ та важливу роль консультантів проекту ПУЛЬС у впровадженні реформи з децентралізації в області.

Окремий блок тренінгу був присвячений автоматизованій системі муніципальної статистики (АСМС) і можливостям участі громад в цій системі. Наприкінці заходу відбулася жвава дискусія з піднятих питань.