29214459_1621706351212046_7207741367991140352_n 29250068_1622196901162991_1335877808517283840_n 29250185_1622197091162972_5721109305441124352_n 29261177_1622196384496376_6234022593511292928_n
Джерело: Інтернет-видання «Полтавщина»

У Полтавській ОДА відбувся дводенний тренінг «Підготовка проектів до Державного фонду регіонального розвитку». Його спільно організували Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій ОДА та українсько-канадський проект «Партнерство для розвитку міст «ПРОМІС»

— Дякую проекту ПРОМІС, що підтримали нашу ініціативу з проведення такого заходу та завжди готові до співпраці з нашим Департаментом, — звернулася до присутніх директор Департаменту економічного розвитку Інна Іщенко. — Це ваш імідж, шановні учасники семінару, це ваші майбутні інфраструктурні проекти, які важливі для ваших громад. Зазначу, що конкурсний відбір проектів на 2018 рік завершено, але я з нетерпінням чекаю від Вас цікавих розвиткових ідей для конкурсного відбору в 2019-му. До 1 серпня ми оберемо ті із них — кращі, — які будуть реалізовані у наступному році.

Інна Іщенко підкреслила, що акцент ставиться на інноваційність, комплексність та розвитковість. Тому ініціативи типу ремонту дахів чи заміни каналізації відійшли в історію.

Від імені всіх учасників семінару організаторам подякувала кременчужанка Наталя Шацкіх. Вона — керівник відділу соціально-культурних та міжнародних проектів комунального підприємства «Кременчук Інвест» Кременчуцької міської ради. Учасниця заходу зазначила:

— Ми прагнемо до розвитку нашого міста, тому що ми своє місто любимо. Семінар дав нам інструменти як найкраще це проявити: як писати проекти, які це мають бути проекти. Адже йдеться не лише про розвиток Кременчука, а й всієї Полтавщини. Дякую Інні Іщенко та Ірині Дудці за високий рівень організації заходу та доброзичливу атмосферу. А також — за практичну спрямованість семінару. Окремі слова вдячності — нашому тренеру Василю Кашевському, який доступно і структуровано виклав матеріал про ДФРР і проекти для нього. Перша наша ідея — а їх багато — стосується просування продукції міста Кременчук на зовнішні ринки. В рамках стратегічного плану розвитку Кременчука до 2020 року хочемо створити «Бюро з підтримки і розвитку експорту». Цінні вказівки про те, як написати такий проект, я отримала. Крім того — отримала відповіді на важливі запитання: які при цьому можуть виникати помилки і проблеми, як їх уникати.