Джерело – Інтернет-ресурс «ЗМІСТ»

O9U0ZYL5QOo0i9Od

Маркетингова стратегія залучить до нашого міста інвесторів та туристів за умови, що це буде не просто логотип, а постійна робота над створення іміджу.

Про це розповіли у вівторок, 30 липня, на першому засіданні робочої групи з розробки Маркетингової стратегії міста.

Для формування проєкту маркетингової стратегії для Полтави необхідно близько півроку.

0001

За словами керівника групи експертів Проєкту ПРОМІС Ігоря Лепьошкіна, робота над стратегією тільки розпочинається. Уже створена робоча група з розробки моделі нової стратегії і дорожня карта її розробки:

«Ми співпрацюємо із Полтавою вже 4 роки і допомагали у розробці стратегії економічного розвитку міста та в концепції інтегрованого розвитку. І навіть в них залучення інвестицій, розвиток туризму теж визначені як пріоритетні. Та наразі вони визначені без правильної промоції серед мешканців та на зовнішньому ринку. А без цього досягти розвитку неможливо. Тому і вирішили більш глибоко працювати над брендингом та маркетингом міста Полтава».

_DSC2059

Необхідність маркетингової стратегії полягає в тому, що створення бренду Полтави сприятиме економічному розвитку міста. Як розповів консультант проєкту ПРОМІС Володимир Проскурнін, бренд міста створює сприятливі умови для залучення інвестицій та туристів до Полтави.

Перш за все потрібно визначити цільові групи, які потрібні Полтаві. За словами експерта, розробка стратегії дозволить визначити, які інвестиції потрібні місту. Також під час досліджень стане зрозуміло, які туристи потрібні Полтаві, залежно від того, що місто зможе запропонувати гостям:

«Бренд міста – це не просто логотипчик, за яким нічого немає. Бренд – це економіка, це гроші і розвиток. Імідж потрібен Полтаві, щоб місто можна було ідентифікувати завдяки яскравим ідеям, фішкам та особливостям, а не як ще одне з міст, яке важко розпізнати. А за цим усім стоїть економічне підґрунтя, бо все приноситиме прибуток, розвиватиме місто, адже Полтава має потенціал».

_DSC2102

Ідея створення бренду міста для Полтави не нова, адже у 2016 році студія російського дизайнера Артемія Лебедєва уже створювала логотип для Полтави, від якого міська влада відмовилася. Під час засідання пані консультант проєкту ПРОМІС Валентина Затишняк, наголосила, що його також не прийняла і громадськість.

На її думку, це говорить про те, що полтавцям не все одно яким буде імідж Полтави. Тому цілком ймовірно, що полтавці братимуть участь у створенні бренду міста та його просуванні.

Також фахівці Проекту ПРОЛМІС зауважили, що наразі Полтава має гарні асоціації, аніж окремі українські місця.

Фото Богдана Проскурова