Джерело – Вінницька міська рада

VIN03148-PanoСьогодні, 23 липня у Вінниці відбулося перше засідання робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму міста. Вінниця має усі шанси закріпити за собою статус туристичного центру Подільського регіону та бути включеною до національного туристичного продукту. План розвиту цієї галузі на найближчі десять років мають розробити за півроку.

Стратегію розвитку туризму Вінниці 2030 будуть розробляти за підтримки проекту Федерації канадських муніципалітетів «Партнерство для розвитку міст (ПРОМІС)». На перше засідання робочої групи зібралося близько 70 представників туристичної галузі і громадськості.

«Це перше установче засідання робочої групи з розробки туристичної стратегії міста Вінниці. Це стартова зустріч, на яку ми намагалися зібрати усіх тих, хто працює в індустрії туризму. Перед нами є велика робота, адже ми протягом півроку маємо напрацювати план стратегічних дій на наступні 10 років. Ми маємо напрацювати місію, візію, куди ми рухаємось і як ми бачимо Вінницю і регіон загалом у плані розвитку туризму. Нам важливо зараз об’єднатись і співпрацювати з усіма тими, хто працює у цій сфері. За ініціативи міського голови Сергія Моргунова у місті було створено департамент маркетингу та туризму, який працює з початку року, і ми маємо уже ряд проектів, які запустили, наприклад «Вінницький гід»», – каже директорка департаменту маркетингу та туризму Вінницької міської ради Галина Малець.

Очолює робочу групу заступник міського голови Владислав Скальський. Він розповів, що останнім часом обсяг сплаченого туристичного збору збільшився втричі, а до кінця сезону, за прогнозами, він сягне 1 млн грн.

За неповний рік місто було представлено у понад десяти туристичних заходах, зокрема у Міжнародній туристичній виставці UITT, де вінницький стенд увійшов у трійку найкращих серед регіонів та міст України.

Впроваджується бренд «Вінниця. Місто ідей», розроблений агенцією Fedoriv, а також запущено сторінки у соціальних мережах Visit Vinnytsia та туристичний сайт Vinnytsia.city.

VIN03173«Ми маємо обговорити, що має зробити влада, бізнес і громадськість, щоб Вінниця стала справжнім туристичним центром. За останні кілька років ми наростили туристичний потенціал, і ця робота дуже помітна. Окрім наших найвідоміших туристичних місць – фонтан, садиба Пирогова, ставка «Вервольф», додаються нові родзинки та програми відвідування. Ми відходимо від іміджу «міста на один день». Ми формуємо якісний туристичний продукт. Ми маємо з вами розробити стратегічний документ, який буде створювати необхідні умови саме для цієї галузі. Вагомим досягненням для нашого міста стало створення маркетингової стратегії із нашими давніми партнерами ПРОМІС. Я маю велику надію на плідну роботу найближчим часом», – зазначив заступник міського голови Владислав Скальський.

Головний експерт, керівник групи експертів проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін, переконаний що Вінниця має усі умов для розвитку туризму.

VIN03182«Вінниця – одне із міст, яке має чи не найбільше ініціатив за підтримки нашого проекту. Місто завжди хоче щось робити. Вінниця має ресурс та можливості для розвитку туризму. Наше завдання – сформувати правильну політику підтримки розвитку туристичної сфери. Туристичний продукт має виходити за межі міста і розповсюджуватися на область. Туризм – це враження, і нам потрібно їх створити – за ними приїдуть люди. Вони уже частково є, але цього не достатньо. Вінниця має усі для цього передумови», – каже головний експерт, керівник групи експертів проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін