Джерело: Бердянська міська рада

IMG_9289_Саме такою вбачається головна мета Маркетингової стратегії міста, яка наразі розробляється спільно з консультантами проекту ПРОМІС. Сьогодні, 14 січня, відбулось четверте засідання робочої групи. Заступник міського голови Юлія Дойнова відкриваючи засідання зауважила, що триває спільна продуктивна робота щодо формування позитивного іміджу міста Бердянськ та формування його бренду.

Консультанти проекту ПРОМІС Лариса Оленковська та Валентина Затишняк презентували членам робочої групи напрацьовану на основі пропозицій попередніх засідань структуру проекту Маркетингової стратегії та позиціонування міста.

Звертаючись до присутніх Лариса Оленковська відзначила:

– Ми домовились, що Бердянськ позиціюється не тільки як місто курорт, а як багатопланове місто, яке привабливе у всі сезони. Бердянськ надзвичайно привабливий у літній час, але ми разом спробували подумати, як він може бути діловим і активним в усі сезони, оскільки у місті є багато чого окрім моря та пляжів.

Як підкреслили консультанти проекту, був проведений SWOT-аналіз, вивчені наявні інформаційні ресурси, конкуренти міста, і наразі головне завдання позиціювання — чітко зрозуміти, чому саме в Бердянськ потрібно їхати, що саме місто пропонує і яка залученість кожного мешканця на формування цього сприйняття. Оскільки обличчя міста створюється спільними зусиллями мешканців, бізнесу та міської влади, і це не лише завдання міської влади. Кожен мешканець має усвідомлювати, як він особисто впливає на його розвиток, добробут та гостинність.

З цією метою було запропоновано проект Кодексу гостинності м. Бердянськ, який є збіркою зрозумілих та простих правил, дотримання яких дозволить кожному бердянцю, удосконалюючи себе, іще більше прикрасити своє місто та підсилити позитивний імідж Бердянська, який завжди радий гостям.

Загалом у ході дискусії були обговорені запропоновані стратегічні цілі, їх завдання, інструменти комунікації та ключові повідомлення. А саме:

Стратегічна ціль П.1.- Бердянськ гостинний та дружній;

Стратегічна ціль П.2.- Бердянськ діловий та динамічний;

Стратегічна ціль П.3.- Бердянськ сповнений життям, красою та здоров’ям.

Акцентувалась увага на важливості формування позитивного середовища навколо свого міста, існування громадянської свідомості, створення стандартів надання якісних послуг, екологічної безпеки, проведення різних тематичних заходів тощо.

На завершенні було вирішено, що всі члени робочої групи отримають підготовлений проект напряму Маркетингової стратегії, детальніше його вивчать та протягом тижня нададуть свої пропозиції та доповнення у разі необхідності. Всі ідеї консультанти опрацюють, наступне ж засідання відбудеться протягом місяця.