Джерело – Мелітопольська міська рада

img_493326 березня в конференц-залі виконавчого комітету Мелітопольської міської ради відбулось розширене засідання Дорадчого комітету з ефективного врядування і розвитку, створеного для впровадження Проекту ПРОМІС у м.Мелітополі на тему: «Планування сталості результатів впровадження Проекту ПРОМІС» під час якого були обговорені питання щодо переліку ініціатив Проекту ПРОМІС, які мали найбільший вплив у громаді та напрями спільної роботи щодо підготовки Плану дій з підтримки започаткованих ініціатив / проектів після закінчення діяльності Проекту ПРОМІС.

Засідання провели перший заступник Мелітопольського міського голови Ірина Рудакова, заступник міського голови Сергій Прийма, керівник групи експертів Проекту ПРОМІС Ігор Лепьошкін і консультанти проекту Володимир Проскурін та Світлана Кругляк. Також на засіданні були присутні керівники структурних підрозділів Мелітопольської міської ради та її виконавчого комітету, представники громадськості.

Перед початком роботи Дорадчого комітету з привітальним словом до присутніх звернулась перший заступник міського голови Ірина Рудакова. Вона зазначила важливість даного заходу підкресливши, що завдяки роботі з Проектом ПРОМІС у Мелітополі реалізовується достатня кількість корисних проектів для городян та Мелітополя вцілому.

Наступним слово взяв головний експерт, керівник групи експертів Проекту ПРОМІС Ігорь Лепьошкін. Він підкреслив, що сьогоднішнє засідання має суто діловий характер і створене для того, щоб проаналізувати заплановані проекти та ініціативи, щоб вони працювали й надалі та приносили гідні результати.

Серед основних питань, які були розглянуті в ході засідання Дорадчого комітету були такі:

  1. Стратегія та План дій з забезпечення сталості результатів Проекту ПРОМІС;

  2. Результати впровадження ініціатив Проекту ПРОМІС у місті Мелітополі;

  3. Аналіз ініціатив і проектів, які мають вплив на розвиток міста та впроваджуватимуться у майбутньому;

  4. Оцінка сталості результатів впровадження ініціатив і проектів на основі встановлених критеріїв оцінювання;

  5. План дій щодо забезпечення сталості результатів впровадження ініціатив і проектів.

Як результат зустрічі – обговорені подальші напрями й заходи роботи та визначені наступні кроки, які матимуть позитивний вплив на розвиток проектів / ініціатив у Мелітополі, а також впроваджуватимуться в майбутньому.

Нагадаємо, що Мелітополь був відібраний серед 26-ти міст-кандидатів і став одним з 16-ти учасників проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст», який здійснюється Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Уряду Канади.

Даний проект спрямований на зміцнення державного сектора, впровадження демократичного врядування та прискорення економічного розвитку, створення сприятливого середовища для розвитку малого та середнього бізнесу, підтримки процесу децентралізації та стратегічного планування.

Меморандум про співпрацю з Проектом виконавчий комітет Мелітопольської міської ради підписав у грудні 2015 року разом з містами-учасниками від Запорізької області (м.Запоріжжя, м.Бердянськ, м.Енергодар).

За підтримки Проекту ПРОМІС в Мелітополі затверджена програма просування продукції на зовнішні ринки, яка була прийнята засіданням сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області від 21.08.2017. Для забезпечення якісного виконання та дієвого контролю за реалізацією завдань Програми, розроблений “План дій” із зазначенням виконавців.

Також розроблена і прийнята Маркетингова стартегія Мелітополя, як концептуальний документ, яка розроблялася, в тому числі, за підтримки консультантів Проекту ПРОМІС. Вона була прийнята під час засідання сесії Мелітопольської міської ради від 21.08.2017 року. План реалізації з відповідальними прийнятий розпорядженням міського голови з огляду на динамічність і необхідність щорічного коригування.

Головні цілі Маркетингової стратегії:
– зробити місто відомим в Україні та за її межами як туристичний і діловий центр на півдні Запорізької області;
– підтримати бізнес через активну промоцію всіх можливостей міста;
– продемонструвати привабливість і відкритість, готовність до інновацій та парнерства;
– спільними зусиллями створювати насичене яскраве культурне життя і розвивати міжкультурний діалог з метою залучення туристів і нових жителів.

Крім того, Проект ПРОМІС надав активну допомогу в розробці бренду Мелітополя – технічне завдання розробникам, визначення дизайнерської команди брендбуку.

Консультантами Проекту ПРОМІС розроблений «Експортний профіль міста Мелітополя» – дана оцінка бізнес-клімату, наявних ресурсів, визначені стратегічні напрямки просування продукції підприємств міста, які дозволять посилити їх конкурентоспроможність як в Україні, так і за кордоном. Рішенням сесії прийнята «Програма просування продукції на зовнішні ринки», розроблена у співпраці з консультантами Проекту ПРОМІС.

На сьогодні за підтримки Проекту створюється Стратегія розвитку міста до 2030 року, впроваджується гендерно-орієнтоване бюджетування та інші ініціативи.