Джерело – Полтавська міська рада

85518381_e2d67366В рамках проєкту «Розробка та впровадження маркетингової стратегії міста Полтава» відбулась зустріч за на тему «Концепція бренду міста Полтава» (або, як позиціонувати світу сучасний образ міста). Під час засідання члени робочих груп напрацьовували ідеї, які в подальшому будуть використані ПРОМІСом для створення бренду міста.

10 вересня у пресцентрі міського Будинку культури відбулась творча дискусійна зустріч щодо розробки бренду міста. Цього разу учасники робочих груп працювали за методикою «Світове кафе». Ця методика була обрана не випадково, адже вона ефективно працює у випадках, коли потрібно в умовах обмеженого часу окреслити позиції щодо конкретно запропонованої теми.

Протягом 7 годин учасники груп діяли за чітким планом: спочатку обрали собі командирів столів, потім відбулось кілька етапів обговорень з пересадками учасників, і на заключному етапі – власне презентація напрацьованих ідей. Всі напрацьовані ідеї будуть використані професійними дизайнерами під час створення бренду.

Проєкт «Розробка та впровадження маркетингової стратегії міста Полтава» реалізується за підтримки Проєкту ПРОМІС, що виконується Федерацією канадських муніципалітетів за фінансової підтримки уряду Канади.

Нагадаємо, у Полтаві стартувала потужна робота щодо створення бренду міста та його слогану. За попередніми прогнозами, ухвалення проекту Маркетингової стратегії заплановане на січень 2020 року.