1.001За підтримки Проекту ПРОМІС відбулась серія вебінарів з кризових комунікацій для представників органів місцевого самоврядування (ОМС) міст-партнерів, їх прес-служб та комунікаційних відділів міських рад. Викладав курс Дмитро Коник, досвідчений комунікаційник, доцент Національного університету «Києво-Могилянська академія».

«Ми ретельно підійшли до підготовки навчальної програми через гостру важливість комунікаційних заходів ОМС в період кризи. В умовах невизначеності через кризу неабияка відповідальність лягла саме на прес-служби та комунікаційні відділи міських рад. Органи місцевого самоврядування опинились у ситуації, коли кожна комунікаційна помилка чи бездіяльність може завдати значної репутаційної шкоди. Саме тому нашим першочерговим завданням було дати відповіді на актуальні запити комунікаційників», – зазначив Ігор Лепьошкін, Головний експерт/керівник з програмної діяльності Проекту ПРОМІС.

Навчання складалося з трьох частин та охоплювало такі питання, як організація інформаційної роботи з населенням, зв’язки з мас-медіа та комунікація в соціальних мережах під час кризи. Опорним матеріалом для навчання став практичний довідник із бібліотеки видань Проекту ПРОМІС «Комунікація органів місцевого самоврядування».

«Участь у серії вебінарів з кризових комунікацій була надзвичайно корисною. В ході навчання ми отримали практичні навички з налагодження системи збору, аналізу та розповсюдження інформації, що є особливо актуальним під час кризи. Дякую експертам Проекту ПРОМІС за можливість дистанційно розвиватися, отримувати нові знання та підвищувати свою професійну кваліфікацію», – поділилася враженнями від участі у вебінарі Людмила Равлюк, директорка Агенції місцевого економічного розвитку міста Ладижин.

Після кожної сесії учасники отримували домашні завдання , виконання яких дозволило набути практичні навички в сфері налагодження системи комунікації ОМС. Усі роботи ретельно перевірялись, а результати розглядались спільно під час онлайн-сесій. Такий підхід дав змогу учасникам моделювати наслідки прийняття тих чи інших комунікаційних рішень.

«Тема кризових комунікацій сьогодні надзвичайно актуальна. Пан Дмитро Коник давав практичні поради, зокрема, стосовно боротьби з фейками та вдалого формування інформаційних повідомлень в період кризи. Важливим для нас було й те, що ми отримували постійний фідбек про виконані практичні завдання в рамках курсу. Такий зворотний зв’язок дозволив значно покращити комунікаційні навички учасників», – наголошує Олександра Григорович, начальник відділу муніципального маркетингу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, учасниця тренінгу.

Здобуті знання та уміння допоможуть прес-службам і комунікаційним відділам ОМС міст-партнерів Проекту ПРОМС ефективно діяти в умовах кризи, враховуючи особливості каналів комунікації, цільових аудиторій та інформаційного контексту.