Старшокласники та студенти навчаються знімати, монтувати та промотувати відео в рамках проекту Креативний простір-студія “Бердянськ V3.0”. Завдяки практичним інтенсивам та менторській підтримці учасники та учасниці навчальних тренінгів створюють відео для соціальних ініціатив, а також висвітлюють культурні заходи онлайн, що особливо актуально в умовах пандемії.
Для реалізації першочергової мети проекту — посилення конкурентоспроможності молоді та представників МСП міста Бердянськ — вже укладено близько десятка меморандумів про співпрацю із соціально орієнтованими організаціями та підприємствами міста. Це партнерство дає молоді яка бере участь в проекті можливість практикуватися у створенні та обробці відео, а підприємствам додаткові ресурси промоції ініціатив та заходів.
Своїми враженнями від навчання ділиться Дмитро Полубок, студент:
Серед завдань проекту “Бердянськ V3.0”, підтриманого в рамках Фонду сприяння розвитку малих і середніх підприємств Проекту ПРОМІС, також є створення можливостей для молоді з оволодіння навичками сучасних медіа-професій. Завдяки підтримці Проекту ПРОМІС у місті облаштували студію для підготовки відеоконтенту, а також придбали необхідне обладнання.
Наразі в студії триває навчання за такими напрямками, як копірайтинг та SEO-менеджмент, інтелектуальна власність та медіаправо, фото- та відеозйомка, створення власного бренду, сторітелінг, маркетинг та SMM.
Тетяна Куликова, керівниця психологічної студії розповідає:
Проект має свої майданчики у більшості популярних соціальних мереж та постійно наповнює їх новою навчальною та розважальною інформацією безпосередньо від учасників проекту — юних відеооператорів, монтажерів та smm-спеціалістів. Наприклад, на YouTube-каналі регулярно виходять відео із порадами щодо монтажу відео та смм-просування, а на Instagram-сторінці — короткі відео-продукти від учасників тренінгів.
Розповідає Андрій Чепрасов, керівник проекту, керівник ГО “Інформаційно-ресурсний центр культурних комунікацій “Діалог”:
Проект ПРОМІС підтримує ініціативи, спрямовані на створення нових робочих місць, розширення сфер креативної економіки та участі молоді у ній. Світова пандемія спричинює додаткові виклики як для економічної, так і для культурної сфер розвитку міст. Натомість швидка адаптація до цих змін, широке залучення партнерів, впровадження нових бізнес моделей, що враховують і економічні і культурні потреби міста стає запорукою розвитку та закладає нові шляхи для зростання.