Facebook_12-07Старшокласники та студенти навчаються знімати, монтувати та промотувати відео в рамках проекту Креативний простір-студія “Бердянськ V3.0”. Завдяки практичним інтенсивам та менторській підтримці учасники та учасниці навчальних тренінгів створюють відео для соціальних ініціатив, а також висвітлюють культурні заходи онлайн, що особливо актуально в умовах пандемії.

Для реалізації першочергової мети проекту — посилення конкурентоспроможності молоді та представників МСП міста Бердянськ — вже укладено близько десятка меморандумів про співпрацю із соціально орієнтованими організаціями та підприємствами міста. Це партнерство дає молоді яка бере участь в проекті можливість практикуватися у створенні та обробці відео, а підприємствам додаткові ресурси промоції ініціатив та заходів.

Своїми враженнями від навчання ділиться Дмитро Полубок, студент:

“Проект для мене розпочався ще влітку — з участі у тренінгах про організацію інтерв’ю, зйомки репортажів та підготовку до них. Я часто відвідую подібні майстер-класи, а завдяки проекту Креативний простір-студія “Бердянськ v3.0”, що проходив частково онлайн, вдалося не зупинятись у розвитку і отримати нові знання. Зараз, в рамках проекту, ми навчаємось знімати та монтувати відео на різну тематику. В майбутньому, я планую й надалі цим займатися і, можливо, пов’язати з цим своє професійне життя.”

Серед завдань проекту “Бердянськ V3.0”, підтриманого в рамках Фонду сприяння розвитку малих і середніх підприємств Проекту ПРОМІС, також є створення можливостей для молоді з оволодіння навичками сучасних медіа-професій. Завдяки підтримці Проекту ПРОМІС у місті облаштували студію для підготовки відеоконтенту, а також придбали необхідне обладнання.

Наразі в студії триває навчання за такими напрямками, як копірайтинг та SEO-менеджмент, інтелектуальна власність та медіаправо, фото- та відеозйомка, створення власного бренду, сторітелінг, маркетинг та SMM.

Тетяна Куликова, керівниця психологічної студії розповідає:

“Як керівниця психологічної студії, я вже маю сторінки у соціальних мережах. Заняття з основ роботи у медіапросторі та піару дали змогу розібратись, як систематизувати свій контент, щоб він був дійсно корисним і цікавим для потенційних клієнтів. Нова інформація дуже мотивує бути активнішою у соціальних мережах та проводити більше онлайн-заходів. До прикладу, нещодавно я вже використала отримані під час навчання знання, організовуючи онлайн-захід. Плануючи вебінар для студентів та тему арт-терапії та самооцінки, за порадою тренерів, запросила долучитись також і всіх бажаючих. Результат, за кількістю учасників та зацікавленістю, перевищив мої очікування у п’ять разів, а зараз продовжуються запити на відеозапис заняття.”

Проект має свої майданчики у більшості популярних соціальних мереж та постійно наповнює їх новою навчальною та розважальною інформацією безпосередньо від учасників проекту — юних відеооператорів, монтажерів та smm-спеціалістів. Наприклад, на YouTube-каналі регулярно виходять відео із порадами щодо монтажу відео та смм-просування, а на Instagram-сторінці — короткі відео-продукти від учасників тренінгів.

Розповідає Андрій Чепрасов, керівник проекту, керівник ГО “Інформаційно-ресурсний центр культурних комунікацій “Діалог”:

“Завдяки проекту маємо змогу адаптуватись до викликів пандемії — зокрема, транслюючи онлайн культурні та спортивні заходи міста. Наприклад, вистава в рамках Проекту “Театр проти насилля”, завдяки нашій співпраці та інформаційній підтримці, зібрала понад 4000 переглядів, тоді як фізично театральна зала не може вмістити більше 1000 глядачів”.

Проект ПРОМІС підтримує ініціативи, спрямовані на створення нових робочих місць, розширення сфер креативної економіки та участі молоді у ній. Світова пандемія спричинює додаткові виклики як для економічної, так і для культурної сфер розвитку міст. Натомість швидка адаптація до цих змін, широке залучення партнерів, впровадження нових бізнес моделей, що враховують і економічні і культурні потреби міста стає запорукою розвитку та закладає нові шляхи для зростання.