istorii-uspihu

У 2019 році в Запоріжжі відкрився Business Women’s Space — перший у місті коворкінг-центр підтримки соціальних інновацій, жіночого підприємництва та стартап-кампаній. За 8 місяців простір відвідали понад 700 осіб. Коворкінг створила громадська організація «Центр розвитку кар’єри «Професіонали» за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) у межах Фонду сприяння розвитку малих і середніх підприємств

В Україні в межах реформи децентралізації вже створено біля 800 Центрів надання адміністративних послуг. Одним із гарних прикладів є ЦНАП Полтавської міської ради, який за останні 7 років збільшив кількість послуг для споживачів у 20 разів, а кількість адміністраторів — у 5 разів. Ряд особливо важливих оновлень у ЦНАПі відбувся завдяки фінансовій підтримці Проекту ПРОМІС у рамках Фонду підтримки ініціатив із демократичного врядування та розвитку.

Завдяки співпраці Запорізької міської ради з Проектом ПРОМІС під час розроблення стратегії розвитку міста, громаду Запоріжжя нарешті почули щодо болючої теми – стану довкілля. Повноцінно долучившись до процесу стратегічного планування, місцеві жителі та представники громадських організацій наполягли на врахуванні екологічних аспектів у подальшому розвитку міста.

Упродовж останніх чотирьох років Проект ПРОМІС у співпраці з Асоціацією міст України активно діє в напрямі впровадження гендерної рівності в Україні. Практичним інструментом реалізації політики рівності на місцевому рівні сьогодні стала Європейська хартія рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад. В Україні першим підписантом Хартії стала у 2017 році Вінниця, місто-партнер Проекту ПРОМІС. На цей час до неї приєдналися вже понад 60 українських міст

Перед нашим суспільством уже кілька років поспіль стоїть важливе завдання: знайти ефективні методи допомоги людям, які пройшли війну.Проект ПРОМІС не стоїть осторонь проблем ветеранів і в рамках Фонду сприяння розвитку малих і середніх підприємств спрямовує свої ресурси на підтримку ініціатив, що допомагають учасникам АТО отримати потрібну кваліфікацію та роботу.

У 2019 році Івано-Франківська міська рада ухвалила рішення про затвердження бренду міста. Пошук оптимального варіанту логотипу був для франківців непростим і тривав кілька років. Досягти успіху в цьому важливому процесі допомогла співпраця міста з Проектом ПРОМІС.

Вже 4 роки поспіль в Енергодарі успішно працює ініціатива, що має на меті впровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні локальних проблем, допомагає самоорганізуватися й налагодити результативну співпрацю як із місцевою владою, так і з комунальними підприємствами. З 2012 року Фонд Східна Європа виконує проект «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади», а в Енергодарі втілення цієї ініціативи відбулося за підтримки Проекту ПРОМІС.

Роботу над плануванням стратегічного розвитку Коломиї розпочали за підтримки Проекту ПРОМІС 4 роки тому. У 2027 році – переконані мешканці Коломиї – місто стане зразком якісного урбаністичного середовища, а також економічним і туристичним центром Прикарпаття. Такі два стратегічні напрями було обрано як вирішальні для подальшого розвитку економіки та міста загалом.

Вінниччина — сучасний регіон, економіка якого динамічно розвивається та має низку ринкових переваг: тривалі промислові традиції, розвинута інженерна і транспортна інфраструктура, потужна освітня база, наукові школи, які працюють у сфері інформаційних технологій, інженерії, медицини. Проект ПРОМІС, підтримавши створення стратегічних програм і незамінних інструментів промоції міста й долучившись до запровадження нових стандартів залучення та супроводу інвесторів, зробив свій помітний вклад у зростання інвестиційної привабливості Вінниці. У 2019 році Вінниця утримувала позицію одного з лідерів у Рейтингу прозорості інвестиційного сектору 100 найбільших міст України від українського представництва Transparency International.

За підтримки Проекту ПРОМІС у Мелітополі розроблено і затверджено маркетингову стратегію та бренд міста. В основу бренду Мелітополя закладено принципи простоти, природності, зрозумілості: місцевих традицій, стосунків між владою та бізнесом, міського простору загалом. Гостинний і діловий — два ключові аспекти Мелітополя, через які місто за допомогою спеціально дібраних каналів та інструментів комунікації відкривається для своїх жителів, гостей, підприємців, інвесторів.