istorii-uspihu

У 2019 році Івано-Франківська міська рада ухвалила рішення про затвердження бренду міста. Пошук оптимального варіанту логотипу був для франківців непростим і тривав кілька років. Досягти успіху в цьому важливому процесі допомогла співпраця міста з Проектом ПРОМІС.

Вже 4 роки поспіль в Енергодарі успішно працює ініціатива, що має на меті впровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні локальних проблем, допомагає самоорганізуватися й налагодити результативну співпрацю як із місцевою владою, так і з комунальними підприємствами. З 2012 року Фонд Східна Європа виконує проект «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади», а в Енергодарі втілення цієї ініціативи відбулося за підтримки Проекту ПРОМІС.

Роботу над плануванням стратегічного розвитку Коломиї розпочали за підтримки Проекту ПРОМІС 4 роки тому. У 2027 році – переконані мешканці Коломиї – місто стане зразком якісного урбаністичного середовища, а також економічним і туристичним центром Прикарпаття. Такі два стратегічні напрями було обрано як вирішальні для подальшого розвитку економіки та міста загалом.

Вінниччина — сучасний регіон, економіка якого динамічно розвивається та має низку ринкових переваг: тривалі промислові традиції, розвинута інженерна і транспортна інфраструктура, потужна освітня база, наукові школи, які працюють у сфері інформаційних технологій, інженерії, медицини. Проект ПРОМІС, підтримавши створення стратегічних програм і незамінних інструментів промоції міста й долучившись до запровадження нових стандартів залучення та супроводу інвесторів, зробив свій помітний вклад у зростання інвестиційної привабливості Вінниці. У 2019 році Вінниця утримувала позицію одного з лідерів у Рейтингу прозорості інвестиційного сектору 100 найбільших міст України від українського представництва Transparency International.

За підтримки Проекту ПРОМІС у Мелітополі розроблено і затверджено маркетингову стратегію та бренд міста. В основу бренду Мелітополя закладено принципи простоти, природності, зрозумілості: місцевих традицій, стосунків між владою та бізнесом, міського простору загалом. Гостинний і діловий — два ключові аспекти Мелітополя, через які місто за допомогою спеціально дібраних каналів та інструментів комунікації відкривається для своїх жителів, гостей, підприємців, інвесторів.

У Вінниці працює перший в Україні інклюзивний манікюрний кабінет. Послуги клієнтам тут надають майстрині з інвалідністю. «Кульбабка» — таку назву має міні-салон — унікальний соціальний проект, покликаний популяризувати ідею створення робочих місць для людей з інвалідністю не лише у Вінниці, а й в інших регіонах.

Івано-Франківщина кілька років поспіль посідає лідерські позиції серед регіонів України за показником доходу від надання туристичних послуг. У 2018–2019 роках збільшився розмір надходжень від туристичного збору Івано-Франківська, а кількість туристів, які відвідали місто, у 2019 році сягнула понад 1 млн осіб. Сприяючи зростанню привабливості Івано-Франківська, Проект ПРОМІС допомагає місцевій владі розвивати туристичний потенціал, зокрема через розроблення Маркетингової стратегії міста, бренда міста «Івано-Франківськ — місто для життя», а також створення мобільного додатка «Відвідай Івано-Франківськ».

Полтавщина — високорозвинений регіон у центрі України. Згідно з рейтингом Мінрегіону у 2019 році Полтавська область продовжує утримувати стійкі позиції серед областей-лідерів за напрямками: «Економічна ефективність», «Інвестиційний розвиток та зовнішньоекономічна співпраця», «Фінансова самодостатність».

Міська влада Запоріжжя за підтримки Проекту ПРОМІС запустила послугу «Мобільний адміністратор». Унікальний сервіс створено для людей похилого віку та осіб з інвалідністю, які не здатні самостійно пересуватись, тому потребують отримання адміністративних і дозвільно-погоджувальних послуг за місцем проживання

«Місто змістів» сьогодні є центральним осередком і справжнім драйвером соціальної активності у Вінниці. В основі діяльності лежить ідея грамотного міжсекторального діалогу між громадськими активістами, місцевою владою та бізнесом. Упродовж 2019 року в хабі було проведено 476 заходів, організаторами яких стали 59 вінницьких і 26 всеукраїнських організацій громадянського суспільства (скорочено — ОГС), 7 міжнародних організацій, 17 структурних підрозділів міської ради й ОДА, а учасниками — майже 16 тис. осіб. Яким є внесок Проекту ПРОМІС у побудову такої моделі та що робить її успішною?