Site_11-04_uaПромприлад.Реновація — інноваційний центр в Івано-Франківську, облаштований на базі старого заводу. Він працює на перетині чотирьох напрямів розвитку регіону: нової економіки, урбаністики, сучасного мистецтва, освіти. За останні роки Промприлад став не просто популярною локацією, куди приходять на екскурсії чи навчальні заходи. Сюди приїздять з усіх куточків України, а підприємці з креативних індустрій навіть перебираються до Франківська, аби стати резидентами Промприладу — частинками простору, де активно творяться нові ідеї. Розвиток Промприлад.Реновація лиш набирає обертів, а на його території вже облаштувалися 25 організацій і компаній, у яких працюють понад 300 осіб.

Свій внесок у зростання франківського простору зробив і проект міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС). За його підтримки на Промприладі обладнано новий конференц-зал, проведено цикл навчальних заходів для підвищення компетенцій місцевих підприємців, а також розроблено й установлено комунікаційно-навігаційну систему Lokki, яка покликана покращити та полегшити взаємодію підприємців креативної індустрії.

quot

«Проект Промприлад.Реновація «притягує» лише якісний освітній контент, а хороша інфраструктура дає змогу проводити тут як різноманітні навчальні заходи для локального бізнесу, так і події міжнародного рівня. Через участь у навчальних подіях місцеві підприємці вчаться відчувати себе частиною глобального світу та виходити за межі вузького локального ринку. З’являється розуміння ширших контекстів, формується відчуття належності до цілісної екосистеми. Радіємо, що завдяки підтримці Проекту ПРОМІС можемо активно розвивати українське бізнес-середовище», — зазначив Юрій Филюк, генеральний директор Промприлад.Реновація.

Навесні 2019 року за сприяння Проекту ПРОМІС на базі центру Промприлад.Реновація повністю обладнали конференц-зал, який може комфортно приймати до 80 осіб для проведення різноманітних навчальних і бізнес-подій. Тоді ж на базі центру відбулись освітні заходи для близько 200 власників малого та середнього бізнесу: дві триденні програми та дві відкриті одноденні події, організовані в партнерстві з Львівською бізнес-школою УКУ. Кожен захід був присвячений одній із тем, на які сьогодні є найбільший попит: дизайн-мислення, фінансова грамотність, сучасні підходи до HR і стратегія в бізнесі. Учасники поділились, що навчання допомогло систематизувати знання, переоцінити застарілі вміння й навички та, що найцінніше, дали розуміння, як застосувати почуте на практиці.

quot

«Уже три роки моєю справою є маркетингова агенція vio.agency. Компанія є резидентом Промприладу і, чесно кажучи, орендувати офіс саме тут було для мене принциповим питанням. Я давно розумів, що Промприлад буде для міста «зоною тяжіння». Минулого року тут відбувалася триденна навчальна програма «Стратегія у бізнесі», у якій я взяв участь. У нас була чудова тренерка — Олександра Бакланова. Я дуже цікаво провів час, і цей курс дійсно приніс користь. Насамперед отримані знання дали поштовх для якісних змін у моєму бізнесі. Адже було важливо зрозуміти, куди та як далі рухатись. По завершенні навчання ми переглянули діяльність агенції з нового ракурсу, змістили фокус уваги. Упродовж останнього року почали активно рухатися в напрямку продажу послуг за кордон, зокрема в США. Крім цього, спираючись на методику курсу, я провів декілька стратегічних сесій зі своїми клієнтами. І вони дали гарний результат», — розповів Іван Матейко, співвласник маркетингової агенції vio.agency, учасник навчальної програми «Стратегія у бізнесі».

Паралельно впродовж 2019 року на базі Промприлад.Реновація за підтримки Проекту ПРОМІС поступово відбувалося втілення іншої ініціативи — створення інноваційної комунікаційної системи, яка сприятиме поліпшенню взаємодії між малими та середніми підприємцями через збільшення кількості міжособистісних контактів і поширення інформації про наявні проекти й компанії. Система дістала назву Lokki. Над її розробленням працювала команда експертів, до якої ввійшли резиденти Промприладу та львівського простору Re:Zavod. Загальну концепцію та дизайн продукту створили Hochu rayu («Хочу раю»).

quot

«Зараз Lokki працює в тестовому режимі. З програмою вже можна взаємодіяти, але фінальну версію ще буде доповнено. Це виглядає так: на стіні пілотного поверху Промприлад.Реновація встановлено чотири екрани. Зазвичай там транслюються різні відеоролики про Промприлад чи соціальні проекти, які тут втілюються. Поруч на підлозі є підсвічене коло. Коли на нього хтось стає, система розпізнає людину, і відтак з’являється інший інтерактивний екран. На цей час у систему внесено інформацію про резидентів Промприладу та RE.Zavod. На екрані можна обрати один із двох просторів і далі за відповідними тегами ознайомитися з їхніми резидентами. У системі вже зареєстровано 120 підприємців. Через Lokki можна побачити короткий опис їхньої діяльності, контакти й конкретне місце розташування», — поділилася Тетяна Василик, координаторка зв’язків з партнерами Промприлад.Реновація.

У межах ініціативи зі створення Lokki відбулись і навчальні заходи: воркшоп із розроблення дизайну фізичного вигляду системи, а також хакатон за участі кількох креативних команд, де спільно шукали інноваційні рішення для програмного забезпечення Lokki. Загалом до цих подій долучилися більш як 35 професіоналів зі сфери дизайну, розробки продуктів, бізнесменів із креативної економіки. Тренери від команди Re:Zavod — Віталій та Юрій Кириліви — провели лекцію з продуктового дизайну для бізнесу та майстер-клас із розробки власного продукту для розвитку креативного мислення.

quot

«Надалі планується значне розширення бази даних підприємців. Доки Lokki не фіналізована, не вносимо туди забагато інформації, щоб згодом не довелося все оновлювати. Фактично тестуємо роботу програми на резидентах. Згодом будемо додавати й інших підприємців, і не обов’язково лише франківчан. Початково планували, що за перший рік «життя» Lokki на Промприладі з нею познайомляться щонайменше 10 тисяч відвідувачів. Поки що про такі цифри говорити рано, особливо зважаючи на карантин, унаслідок якого в центрі різко знизилася відвідуваність. Півтора місяця поверх не працював, а потім тривалий час був доступний лише для працівників офісів, які знаходяться на його території. Конференц-зал досі не працює на повну потужність — приймає невеликі групи людей для проведення закритих подій», — додала Тетяна Василик.

Отже, за сприяння Проекту ПРОМІС на базі простору Промприлад.Реновація створено не лише матеріально-технічну й освітню базу, що дає змогу підприємцям підвищувати свої компетенції та ефективніше вести бізнес, а й розроблено комплексне рішення проблем щодо комунікації у креативній індустрії. Надалі платформа Lokki допомагатиме в нетворкінгу підприємцям, які працюють у різних креативних просторах України та за кордоном. Система зможе масштабуватися через встановлення фізичного обладнання на нових локаціях і розширення бази підприємців. Lokki допомагатиме в налагодженні діалогів, слугуватиме елементом маркетингу та, що найголовніше, сприятиме народженню нових партнерств, створенню профільних кластерів чи навіть спільного експорту через формування довіри всередині мережі.


pdf Завантажити історію Івано-Франківськ: Промприлад.Реновація задає тренди у взаємодії креативних бізнесів у pdf.