Для реального виявлення стану справ у сфері надання послуг необхідно періодично проводити їх оцінювання. Тому актуальним стає запровадження в практичну діяльність органів влади ефективної методології проведення моніторингу та контролю за якістю надання послуг. Важливо, щоб ця діяльність була системною і систематичною, а не ситуативною й епізодичною. Ключовим аспектом є формування такої системи оцінювання, яка б охоплювала декілька інструментів і за якої до процесу оцінювання залучалися б усі зацікавлені сторони – громадські активісти та громадські організації,
органи місцевої, районної й обласної влади, незалежні експерти. Ефективна система оцінювання дасть змогу одержувати об’єктивну інформацію щодо якості надання послуг; до того ж, така система може стати основою для оперативного ухвалення управлінських рішень з метою реального поліпшення та наближення рівня якості послуг до потреб замовників.

Проведення реформи місцевого самоврядування потребуватиме ефективного кадрового забезпечення. Перед службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування на сьогодні постають нові проблемні питання, на які необхідно знайти належну відповідь. Усе це передбачає здобуття нових знань та підвищення рівня професійної компетентності всього корпусу службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування. Тому актуалізується проблема формування та реалізації дієвої кадрової політики на місцях; удосконалення системи підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації посадових осіб, службовців органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад; запровадження професійних програм підготовки для органів місцевого самоврядування

Об’єктом цього дослідження є бізнес-середовище пілотних областей як сукупність умов для ведення підприємницької діяльності, на які впливають ОМС (на прикладі міських рад 16 міст-партнерів Проекту ПРОМІС), через місцеві нормативно-правові акти, процедури їхнього унормування, а також усталені практики взаємодії бізнесу та влади. Мета дослідження: виявити несприятливі регулювання та практики, спільні для ділового клімату 16 міст-партнерів; розробити рекомендації/дорожню карту для ОМС щодо покращення місцевого бізнес-клімату.

У цьому документі представлено інтегровану модель відкритого врядування Проекту ПРОМІС, зокрема дається обґрунтування необхідності запровадження цієї моделі, описуються інструменти, спрямовані на підвищення відкритості та ефективності врядування у містах-партнерах Проекту ПРОМІС

Документ дасть змогу потенційному інвестору отримати повну й достовірну інформацію про економічний потенціал регіону, інвестиційний клімат, систему підтримки підприємництва, дозволить об’єктивно оцінити привабливість вкладення капіталу, знайти надійних партнерів та прийняти рішення про початок роботи в Запорізькій області

Головною метою дослідження є вивчення потреб ВПО для визначення пріоритетних напрямків мінімізації негативних проявів їх інтеграції до приймаючих громад, реалізації позитивного потенціалу вимушеної внутрішньої міграції населення в Україні з урахуванням особливостей окремих регіонів та уроків міжнародного досвіду

Предметом цього аналізу передусім є стан інвестиційної діяльності у визначених областях України. Для оцінки стану інвестиційного середовища експертом було визначений необхідний інструментарій та засоби аналізу, здійснено низку послідовних кроків, які дозволили
належною мірою з’ясувати стан справ, тенденції, потреби в інвестиціях, наявні досягнення та існуючі проблеми