Посилення ролі жінок в органах місцевого самоврядування, активне залучення до процесів економічного розвитку, скорочення гендерної нерівності в доступі до економічних ресурсів і суспільних благ є особливим фокусом діяльності Проекту ПРОМІС. Рівна участь жінок і чоловіків у розвитку міст є запорукою економічного зростання. Видання «Гендерні ініціативи міст і громад України: кращі практики та рекомендації» підготовлено для відображення ключових чинників, результатів і досягнень, напрацьованих упроваджувачами гендерних ініціатив у містах України. Інформація допоможе створити та впровадити такі практики і в інших містах, селищах, селах чи об’єднаних територіальних громадах.

Стратегічна екологічна оцінка (СЕО) – важлива складова створення стратегій розвитку міст-партнерів. СЕО документів державного планування дає можливість здійснити всебічний аналіз можливого впливу планованої діяльності на довкілля та запобігти або пом’якшити можливі негативні екологічні наслідки. Така оцінка — новий інструмент реалізації екологічної політики. Кейс-стаді підготовано для висвітлення досвіду проведення СЕО. Посібник містить огляд важливості та переваг СЕО, розкриває методологію й алгоритм проведення оцінки, відображає найкращі українські практики та здобуті уроки.

Ці рекомендації та огляд практик підготовлено для відображення головних чинників, що обумовлюють ефективність стратегічного планування розвитку міст за методологією Проекту ПРОМІС. З-поміж чималої кількості наявних методик стратегічного планування підхід Проекту ПРОМІС є унікальним з огляду на такі чотири компоненти: залучення громадськості на всіх етапах розробки та впровадження стратегії розвитку міста, врахування аспектів гендерної рівності, досягнення цілей екологічної збалансованості, створення відповідальних органів і супровід процесу досягнення цілей, впровадження завдань і заходів стратегії.

Інтенсивний розвиток партиципаторного бюджету в Україні ставить перед практиками чимало викликів щодо забезпечення стійкості та довготривалості цього учасницького механізму. У цій публікації, крім опису методології та кращих практик упровадження Громадського бюджету в українських громадах, автори зосереджують увагу на речах, які важливо врахувати в процесі реалізації Громадського бюджету. Публікація також містить рекомендації щодо впровадження та пошуку нових ідей для Громадського бюджету.

Кейс-стаді «Брендинг і маркетинг територій» підготовлено для відображення досвіду Проекту ПРОМІС у сфері брендингу та маркетингу територій на прикладі 6 міст і 2 об’єднаних територіальних громад України та виведення формули створення успішної маркетингової стратегії та побудови й просування муніципального бренда.

Метою оцінювання діяльності ЦНАП є фіксування їхнього стану на відповідність вимогам Закону України «Про адміністративні послуги», нормативним документам і найкращим практикам та концепції інтегрованого офісу з надання адміністративних послуг. За результатами моніторингу кожного ЦНАП експерти склали відповідні звіти, у яких наведено позитивні тенденції та проблемні питання діяльності, а також підготовлено адресні рекомендації щодо поліпшення роботи ЦНАП для кожного з міст – партнерів Проекту ПРОМІС.

Метою Стандартів залучення та супроводу інвесторів на місцевому та регіональному рівні (далі – Стандарти) є систематизація та впровадження кращих національних і світових практик управління інвестиційною діяльністю на місцевому та регіональному рівні, уніфікація та оптимізація процесу підготовки інвестиційних матеріалів та продуктів, зокрема, у сфері територіального маркетингу, забезпечення діяльності з пошуку, залучення, супроводу та обслуговування інвесторів, сприяння реалізації інвестиційних проектів. Стандарти становлять єдиний цілісний підхід до роботи з інвесторами та сприятимуть підвищенню інвестиційної привабливості та зростанню інвестиційної активності відповідних адміністративно-територіальних одиниць

Методичні рекомендації покликані допомогти містам – підписантам Хартії розробити план імплементації її засад і принципів. Видання розкриває практичну сутність Хартії, допомагає визначити способи її використання як інструменту досягнення рівності в житті громади. За допомогою цих рекомендацій громада може визначити пріоритетні напрями дій, встановити належні індикатори та дослідити, як змінюються показники під впливом управлінських рішень.

Експрес-аналіз (ЕА) проводиться для виявлення проблем місцевого рівня, які перешкоджають розвитку бізнесу, а також із метою підготовки рекомендацій щодо усунення цих проблем або їх мінімізації та унеможливлення появи в майбутньому. До того ж проведення ЕА дасть змогу визначити стан відповідності місцевого бізнес-клімату основним вимогам Акта з питань малого бізнесу для Європи, а саме – стосовно дотримання принципу «Спочатку думай про малих» при розробленні та реалізації місцевої регуляторної політики.

Стратегічна екологічна оцінка (СЕО) документів державного планування дає можливість зосередитися на всебічному аналізі можливого впливу планованої діяльності на довкілля та використовувати результати цього аналізу для запобігання або пом’якшення екологічних наслідків у процесі стратегічного планування. Стратегічна екологічна оцінка – новий інструмент реалізації екологічної політики, який базується на простому принципі: легше запобігти негативним для довкілля наслідкам діяльності на стадії планування, ніж виявляти та виправляти їх на стадії впровадження стратегічної ініціативи