Міста-партнери Проекту ПРОМІС мають досвід формування бізнес-об’єднань, проте вони перебувають лише на початковому етапі використання їхніх переваг для вирішення підприємницьких проблем. Подальша розбудова бізнес-формувань задля захисту та просування інтересів представників МСП залишається актуальним завданням для бізнес-спільнот та органів влади міст-партнерів Проекту ПРОМІС. Саме це стало головним мотиваційним чинником для проведення цього дослідження

Посібник зосереджує увагу на методологічних і методичних підходах до викладання професійної програми «Місцевий економічний розвиток». У посібнику розглядаються такі теми: основи місцевого економічного розвитку, демократичного врядування, стратегічного планування, маркетингу і брендингу територій, залучення інвестицій і збереження бізнесу, розвитку трудових ресурсів, фінансування та оцінювання місцевого економічного розвитку. Мета посібника – надати викладачам, тренерам, представникам органів місцевого самоврядування та всім зацікавленим читачам практичні інструменти, поради для проведення навчання, тренінгів, семінарів з питань місцевого економічного розвитку

Навесні 2017 року Проект ПРОМІС спільно з Асоціацією міст України провели конкурс на фінансування короткострокових гендерних ініціатив, метою яких є сприяння участі жінок у місцевому економічному розвитку. У публікації представлено досвід, результати та досягнення, напрацьовані виконавцями ініціатив

Метою цього посібника є сприяння інтеграції принципів екологічної збалансованості в успішну бізнес-діяльність МСП. У деяких випадках це означає, що існуючі МСП можуть запровадити зелену стратегію, аби включити нові цілі та завдання щодо екологічної збалансованості до своєї загальної діяльності. В інших випадках це свідчить про те, що може бути започатковано нові підприємства, робота яких спеціально спрямовуватиметься на виробництво зелених продуктів або надання зелених послуг.
Основна цільова аудиторія цього посібника – керівники МСП. Посібник також можуть використовувати в
державному секторі посадовці, які ухвалюють рішення щодо стимулювання розвитку зелених МСП, а також
агенції, залучені до розвитку бізнесу

Посібник розкриває значення поняття «соціальне підприємство» та знайомить читача з кращими прикладами соціального підприємництва в Україні та за кордоном. Читач дізнається про основні ознаки, що визначають соціальне підприємництво, та його організаційно-правові форми, ознайомиться з історією виникнення соціального підприємництва, а також зрозуміє, в чому полягає відмінність між соціальним підприємництвом та комерційним підприємництвом і діяльністю громадських організацій.

Для реального виявлення стану справ у сфері надання послуг необхідно періодично проводити їх оцінювання. Тому актуальним стає запровадження в практичну діяльність органів влади ефективної методології проведення моніторингу та контролю за якістю надання послуг. Важливо, щоб ця діяльність була системною і систематичною, а не ситуативною й епізодичною. Ключовим аспектом є формування такої системи оцінювання, яка б охоплювала декілька інструментів і за якої до процесу оцінювання залучалися б усі зацікавлені сторони – громадські активісти та громадські організації,
органи місцевої, районної й обласної влади, незалежні експерти. Ефективна система оцінювання дасть змогу одержувати об’єктивну інформацію щодо якості надання послуг; до того ж, така система може стати основою для оперативного ухвалення управлінських рішень з метою реального поліпшення та наближення рівня якості послуг до потреб замовників.

Проведення реформи місцевого самоврядування потребуватиме ефективного кадрового забезпечення. Перед службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування на сьогодні постають нові проблемні питання, на які необхідно знайти належну відповідь. Усе це передбачає здобуття нових знань та підвищення рівня професійної компетентності всього корпусу службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування. Тому актуалізується проблема формування та реалізації дієвої кадрової політики на місцях; удосконалення системи підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації посадових осіб, службовців органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад; запровадження професійних програм підготовки для органів місцевого самоврядування

Об’єктом цього дослідження є бізнес-середовище пілотних областей як сукупність умов для ведення підприємницької діяльності, на які впливають ОМС (на прикладі міських рад 16 міст-партнерів Проекту ПРОМІС), через місцеві нормативно-правові акти, процедури їхнього унормування, а також усталені практики взаємодії бізнесу та влади. Мета дослідження: виявити несприятливі регулювання та практики, спільні для ділового клімату 16 міст-партнерів; розробити рекомендації/дорожню карту для ОМС щодо покращення місцевого бізнес-клімату.

У цьому документі представлено інтегровану модель відкритого врядування Проекту ПРОМІС, зокрема дається обґрунтування необхідності запровадження цієї моделі, описуються інструменти, спрямовані на підвищення відкритості та ефективності врядування у містах-партнерах Проекту ПРОМІС