Окремим фокусом Проекту ПРОМІС є забезпечення сталості впроваджених ініціатив та акумуляція їх успішних результатів у знання за допомогою розробки експертних посібників та кейс-стаді. Депозитарій знань Проекту стане в нагоді кожному, хто хоче успішно та активно розвивати свою громаду.




Це видання покликане розкрити інструменти і способи розбудови ефективності бізнес-асоціацій в Україні на прикладі 10 спілок, у підтримку яких Проект ПРОМІС інвестував упродовж шести років.
Функціонування успішних об’єднань підприємців каталізує розвиток бізнес-клімату міст та інфраструктури регіонів, посилює відповідальність уряду й активність громад, сприяє доступу до міжнародних ринків, що разом є запорукою економічного зростання в Україні.

Це видання підготовлено для висвітлення досвіду Проекту ПРОМІС у сфері розвитку соціального підприємництва з акцентом на інклюзію, що передбачає включення незахищених верств населення в економічні процеси та активне суспільне життя. На прикладі п’яти українських підприємств показуємо різні підходи до вирішення проблем соціально вразливих груп через створення можливостей для їх повноцінної соціалізації та самореалізації.

Це видання розповідає про досвід Проекту ПРОМІС у сфері партиципаторного бюджетування на прикладі п’яти міст й однієї області України. Пропонуємо ознайомитися не лише з найкращими практиками та рекомендаціями щодо впровадження громадського бюджету й залучення мешканців до процесу ухвалення рішень у громадах, але й із перешкодами, які зазвичай виникають на шляху запровадження нових інструментів партиципації

Процеси глобалізації змушують регіони конкурувати за ресурси та інвестиції. Від їх залучення прямо залежить рівень сталого розвитку територій і добробут мешканців. Кейс-стаді розкриває ключові чинники ефективного системного підходу Проекту ПРОМІС до впровадження інвестиційних інструментів. Публікація допоможе розробити та реалізувати їх у вашому регіоні, місті, селищі, селі чи об’єднаній територіальній громаді.

Посилення ролі жінок в органах місцевого самоврядування, активне залучення до процесів економічного розвитку, скорочення гендерної нерівності в доступі до економічних ресурсів і суспільних благ є особливим фокусом діяльності Проекту ПРОМІС. Рівна участь жінок і чоловіків у розвитку міст є запорукою економічного зростання. Видання «Гендерні ініціативи міст і громад України: кращі практики та рекомендації» підготовлено для відображення ключових чинників, результатів і досягнень, напрацьованих упроваджувачами гендерних ініціатив у містах України. Інформація допоможе створити та впровадити такі практики і в інших містах, селищах, селах чи об’єднаних територіальних громадах.

Стратегічна екологічна оцінка (СЕО) – важлива складова створення стратегій розвитку міст-партнерів. СЕО документів державного планування дає можливість здійснити всебічний аналіз можливого впливу планованої діяльності на довкілля та запобігти або пом’якшити можливі негативні екологічні наслідки. Така оцінка — новий інструмент реалізації екологічної політики. Кейс-стаді підготовано для висвітлення досвіду проведення СЕО. Посібник містить огляд важливості та переваг СЕО, розкриває методологію й алгоритм проведення оцінки, відображає найкращі українські практики та здобуті уроки.

Ці рекомендації та огляд практик підготовлено для відображення головних чинників, що обумовлюють ефективність стратегічного планування розвитку міст за методологією Проекту ПРОМІС. З-поміж чималої кількості наявних методик стратегічного планування підхід Проекту ПРОМІС є унікальним з огляду на такі чотири компоненти: залучення громадськості на всіх етапах розробки та впровадження стратегії розвитку міста, врахування аспектів гендерної рівності, досягнення цілей екологічної збалансованості, створення відповідальних органів і супровід процесу досягнення цілей, впровадження завдань і заходів стратегії.

Кейс-стаді «Брендинг і маркетинг територій» підготовлено для відображення досвіду Проекту ПРОМІС у сфері брендингу та маркетингу територій на прикладі 6 міст і 2 об’єднаних територіальних громад України та виведення формули створення успішної маркетингової стратегії та побудови й просування муніципального бренда.

Навесні 2017 року Проект ПРОМІС спільно з Асоціацією міст України провели конкурс на фінансування короткострокових гендерних ініціатив, метою яких є сприяння участі жінок у місцевому економічному розвитку. У публікації представлено досвід, результати та досягнення, напрацьовані виконавцями ініціатив