Джерело: Укрінформ

Прев_юПро це повідомляє департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міськради, передає Укрінформ.

Зазначається, що підписантами документа також стали ГО «Вінницька асоціація гостинності «ХлібСіль» та департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, які підтримуватимуть впровадження стандарту. Документ відкритий для підписання й іншими закладами сфери гостинності.

Згідно з повідомленням, основні складники стандарту гостинності – перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражених через такі компоненти, як перший контакт, створення комфорту, увага до гостя, атмосфера неспішності, демонстрування закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання.

Підписанти меморандуму про упровадження міського стандарту гостинності ознайомлять із ним свій персонал, використовуватимуть його як основу взаємодії з відвідувачами та розмістять у закладі табличку «Тут впроваджують Вінницький стандарт гостинності».

Упродовж року заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку. У разі дотримання стандарту отримають відзнаку «Дружні до гостей / Guest Friendly».

Вінницький стандарт гостинності розробили торік у межах однойменного проекту, який реалізувала ГО «Спілка підприємців «СТІНА» за фінансування уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) та за підтримки Вінницької міської ради. Проект мав на меті надати інструменти росту малого та середнього підприємництва Вінниці у сфері туризму й гостинності завдяки удосконалення продуктів, консолідації середовища та вироблення стандартів обслуговування.