16-18 травня 2016 року в Києві відбувся триденний тренінг на тему «Брендинг та маркетинг територій», організований Проектом ПРОМІС для міст-партнерів, що працюють над розробкою власних маркетингових та брендингових стратегій. Метою тренінгу було ознайомити партнерів з інструментами створення унікального бренду міста, розробки і реалізації ефективної маркетингової стратегії, що дозволить містам підвищити їхню конкурентоздатність та залучити внутрішні та зовнішні ресурси для розбудови їхнього потенціалу.

Участь у тренінгу взяли близько 30 учасників з міст-партнерів Проекту ПРОМІС (Вінниця, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Мелітополь). Окрім того, тренінг відвідали представники Одеської області, з якою Проект співпрацює у сфері розвитку туризму, а саме допомагає Одеській області з розробкою стратегії розвитку туризму.

Практиками формування бренду міст Дніпропетровська та Кривого Рогу з учасниками поділилися завідувач сектором міжнародних проектів і промоції міста Дніпропетровської міської ради Валентина Затишняк та голова ГО «ЗАХІД» Андрій Нагорний відповідно. В рамках співпраці з Проектом МЕРМ, що був успішно реалізований Федерацією канадських муніципалітетів у 2010-2014рр., Дніпропетровськ та Кривий Ріг створили унікальні бренди та просунули власний позитивний імідж за участі місцевої влади, бізнесу та громади.

Протягом 3 днів інтенсивного навчання учасники обговорили важливість маркетингу та брендингу як напрямків ефективного економічного розвитку, дізналися про специфічні характеристики маркетингу та брендингу територій у порівнянні з маркетингом та брендингом продуктів, ознайомилися з методологією формування бренду міста, а також почули історію успішного брендингу округу Прінс Едвард, що в провінції Онтаріо, Канада. Кейді Ворд, головний радник Проекту ПРОМІС з питань врядування, дала визначення та описала основні принципи маркетингу і брендингу територій. У своїй презентації, пані Ворд зосередила увагу на особливостях підготовки та проведення внутрішніх та зовнішніх маркетингових кампаній. У свою чергу, консультанти Проекту Володимир Проскурнін та Лариса Оленковська описали основні інструменти і технології моніторингу ефективності впровадження маркетингової стратегії, а також навчили учасників різним методам збору інформації в рамках дослідження ринку.

Канадський досвід успішного брендингу міста представив спеціально запрошений експерт з канадського округу Прінс Едвард Ден Тейлор. За словами пана Тейлора, вміло розроблений бренд міста може привабити багато туристів, а також залучити інвестиції для розвитку регіону. Розповідаючи про роль муніципалітету у формуванні бренду округу Прінс Едвард, експерт в першу чергу описав туристичні активи Прінс Едварда, а саме його багату культурну спадщину, місцеві традиції виноробства, мальовничі природні пейзажі та вишукане кулінарне мистецтво. Саме просуваючи такі унікальні локальні відмінності та особливості та сформувавши на їх основі бренд округу, муніципалітет забезпечив популярність Прінс Едварда серед туристів, що стало важливом фактором розвитку місцевої економіки.