27-28 липня 2017 р. у м. Києві відбувся тренінг для представників ЗМІ з міст-партнерів Проекту ПРОМІС на тему: «Журналістська діяльність, що заслуговує на довіру й повагу: нові та традиційні медіа-технології, робота з посадовими особами органів місцевого самоврядування».
Це перший тренінг на тему медіапростору та роботи ЗМІ, який провів Проект ПРОМІС. З огляду на нові виклики, які постають перед Україною, та постійні зміни в медійному просторі України, з’явилася необхідність дослідити найбільш ефективні способи висвітлення роботи місцевих органів влади та політиків.
Під час дводенного тренінгу учасники дізналися як слід працювати з службовцями ОМС та яким чином побудувати репутацію ефективного журналіста за допомогою традиційних і нових способів висвітлення інформації з використанням різних інформаційних технологій і платформ.
Практичні заняття, присвячені питанням ефективної етичної журналістської роботи з представниками органів влади й використання нових медіа-технологій для побудови репутації, провели всесвітньовідомий канадський журналіст українського походження Майкл Боцюрків та українські експерти з питань нових медіа-технологій, зокрема агентства Sigma Digital та аналітичної платформи VoxUkraine.
Учасники обговорили поняття журналістської етики, зокрема журналістську етику в розумінні Канадської асоціації журналістів та міжнародних організацій, а також разом з експерткою VoxUkraine Оленою Шкарповою ознайомилися з практичними прикладами перевірки фактів з фокусом на економічну та політичну тематику. Незалежний консультант Святослав Юраш розповів учасникам про вплив соціальних ЗМІ на зміни в політичній діяльності на місцевому та національному рівнях, а очільник агенства Sigma Digital Юрій Блоцький поділися секретами побудови репутації журналіста та розширення аудиторії за допомогою соціальних мереж та нових медіа-платформ.
Модератором семінару був журналіст та консультант Проекту ПРОМІС Андрій Сусленко.