Джерело: Інвестиційний портал Мелітополя

11_092445_melikКонсультантами Проекту ПРОМІС було проведено контент-аналіз, складений SWОT-аналіз, опрацьовані діючі міські програми і Стратегія розвитку Мелітополя до 2020 року, проведено низку досліджень думки містян: анкетування через освітні заклади (363 особи) , на сайті «НОВОГО Дня» (120 осіб), збір пропозицій на засіданнях робочої групи та у форматі «відкритих просторів» (55 осіб), проведено презентації досліджень та Проекту Маркетингової стратегії.

Було визначено цільову аудиторію (у порядку пріоритетності): мешканці міста (переважно молодь), внутрішні та зовнішні стратегічні інвестори, представники ринків-споживачів місцевої продукції, гості міста та майбутні мешканці.

Проект Маркетингової стратегії містить: опис основ процесу маркетингу міста Мелітополя, методологію і опис процесу розробки документа, опис міста Мелітополя як об’єкта маркетингу, зведені результати аналізу дослідження стану міста та висновки про особливості брендингу. Також представлено присутність міста на зовнішніх ринках, аналіз цільових груп, концепція бренду міста, дорожня карта реалізації Маркетингової стратегії, рекомендації з моніторингу виконання документа.

Основні цілі маркетингової стратегії міста: зробити місто відомим в Україні та поза її межами як туристичний та діловий центр на півдні Запорізької області; підтримати бізнес через активну промоцію усіх можливостей міста; продемонструвати привабливість та відкритість, готовність до інновацій та партнерства; спільними зусиллями створювати насичене яскраве культурне життя та розвивати міжкультурний діалог для залучення туристів та нових мешканців.

Також затверджено бренд міста Мелітополя (його графічне зображення), який розроблено в рамках маркетингової стратегії за технічної підтримки Проекту ПРОМІС.

Перед тим, як представити громадськості варіанти бренду, була створена ініціативна група, до якої увійшли представники керівництва міста, проведено ряд зустрічей з обговорення варіантів бренду, де обрано декілька для представлення широкому загалу. Варіанти були представлені спочатку головному раднику ПРОМІС Кейді Ворд, а потім і громадськості на зустрічі в форматі Open Space 12 липня. За результатами обговорень було підтримано логотип міста з візуалізацією його назви і зображенням стільників і механічних фігур у синьо-жовтій гамі.

Обраний варіант слогану: «Саме тут…» є динамічним та може доповнюватися тематичними словами у разі використання під час загальноміських заходів («Саме тут навчатися!», «Саме тут святкувати!» та т.п.)

25 липня відбулася презентація бренду для депутатів та проект рішення узгоджено з постійними депутатськими комісіями.

Крім цього, проведено консультації із Громадською радою на її відкритому засіданні, де більшість членів теж підтримала цей варіант.

За результатами голосування на сайті mlt.gov.ua (125 відповідей) цей варіант підтримало: 48,8 %

За результатами опитування у центрі міста (1772 відповіді) вищевказаний варіант підтримало: 1029 осіб (58,1%).