Джерело: Бердянська міська рада

image12Сьогодні, 5 липня, у залі засідань міської ради відбулось перше засідання Робочої групи з розробки маркетингової стратегії міста за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади. У засіданні взяли участь експерти проекту – Лариса Оленковська, Валентина Затишняк, Дмитро Коник та Світлана Кругляк, регіональний координатор проекту по Запорізькій області. До складу робочої групи окрім спеціалістів виконкому увійшли представники громадських організацій, готельного бізнесу, підприємств, національно-культурних товариств тощо.

Відкрив засідання міський голова Володимир Чепурний, який відзначив, що з грудня минулого року розпочалась спільна робота міської влади з проектом ПРОМІС з розробки Стратегії розвитку міста Бердянськ до 2027 року. Складовою частиною якої є проект “Маркетингова стратегія міста”. “Головна мета якої є формування позитивного туристичного іміджу Бердянська і просування його бренду, а також застосування різних засобів промоції для підвищення інвестиційної привабливості міста. Тому хочу висловити слова подяки проекту і експертам за готовність допомогти нам у розробці цього документу. Бажаю всім плідної роботи” підсумував міський голова.

Експерт проекту Лариса Оленковська наголосила, що реалії такі, що міста наразі конкурують за ресурси. “Маркетингова стратегія міста — це спосіб об’єднати навколо якогось стандарту якість, уявлення про місто, які заберуть з собою туристи. У міста два крила — туризм та діючи підприємства, які вносять вагомий внесок у його розвиток та наповнення бюджету. Тому пошук балансу між цими позиціями дуже важливий і над цим потрібно серйозно працювати”.

Під час першого засідання члени робочої групи обговорили методики процесу маркетингу та брендінгу міста, бачення та місію як маркетингові продукти, визначали цільові аудиторії тощо. Надалі будуть проводитись дослідження сприйняття міста його мешканцями, в України, економічна, культурна присутність міста на зовнішніх ринках.

Загалом Дорожня карта розробки маркетингової стратегії міста передбачає два етапи — позиціонювання міста (формулювання основних ознак міста Бердянська як маркетингового продукту) та маркетингова комунікація (доведення послання міста цільовим аудиторіям. ЯК місто буде просуватися?). Орієнтовно ухвалення проекту маркетингової стратегії заплановано на другу половину грудня 2018 — січень 2019 рр.