Джерело: Ресурсний центр Гурт
В рамках проекту ПРОМІС за підтримки АМУ у Миколаєві проводять незвичайні тренінги для жінок міста – «Школу екскурсоводів».
Насичена навчальна програма, що охоплює і питання гендерної рівності, впроваджується громадською організацією “Фонд розвитку міста Миколаєва” спільно з департаментом економічного розвитку Миколаївської міської ради за підтримки Асоціації міст України та проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС). Реалізується “Школа екскурсоводів для жінок м.Миколаєва” в рамках конкурсу короткострокових гендерних ініціатив за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
Минулого тижня, 7 листопада, у Школі провели незвичну навчальну зустріч у форматі нетворкінгу: до майбутніх екскурсоводів долучилися керівники провідних туристичних компаній міста Миколаєва та області, а також представники організацій-партнерів проекту.
Так, зокрема, учасниці Школи побували на оглядовій екскурсії від місцевого підприємства Артіль, що виготовляє пасажирські судна для річкових та морських прогулянок. Продовжили спілкування та обмін досвідом в неформальній атмосфері.
Консультантка Миколаївського регіонального відділення Асоціації міст України Анастасія Ткач підкреслила, що проект ПРОМІС завдяки підтримці міжнародних партнерів і налагодженому діалогу з громадами міст вже не один рік доводить свою ефективність.
Тим паче, наголошує вона, напередодні нового туристичного сезону місту Миколаєву не завадить свіжий креативний погляд на пропрацювання як існуючих, так і нових туристичних маршрутів, що дозволять всебічно показати місто з багатою, насиченою історією, створити якісний сервіс для туристів і звернути увагу на потенційні можливості для інвесторів.
Майбутніх екскурсоводів також привітали директорка департаменту економічного розвитку міськради Тетяна Шуліченко, голова правління ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» Тетяна Чистякова та експертка Тетяна Золотухіна, а також голова правління громадської спілки «Всеукраїнська асоціація гідів» Яніна Гаврилова.
Для учасниць проекту підготували цікаві презентації, розкрили чимало секретів майстерності екскурсовода — як працювати з різною аудиторією, на які особливості та аспекти історії звертати увагу, аби зацікавити туристів, ознайомили з сучасними методиками підготовки турів тощо.
“У Миколаєва – величезний туристичний потенціал та рекреаційні можливості. Мені дуже хочеться, щоб місто розвивалося в цьому напрямку та ставало справжнім магнітом для туристів”, — побажала миколаївцям Яніна Гаврилова.