Джерело: видання Новини Полтавщини
Маркетингова стратегія міста Полтави розроблена за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС). Презентований документ містить головні положення з ефективного та репрезентативного позиціюнування міста.
А саме: методологічні підходи та опис процесу розробки Маркетингової стратегії, бачення Полтави як об’єкту маркетингу, передумови розробки Маркетингової стратегії, результати досліджень іміджу міста, концепція бренду Полтави, структура Маркетингової стратегії та наступний план дій, позиціюнування міста, промоція та просування бренду, маркетингова комунікація, впровадження та моніторинг реалізації Маркетингової стратегії.
За словами головного експерта, керівника групи експертів Проекту ПРОМІС Ігоря Лепьошкіна, документ, що репрезентує маркетингову стратегію міста Полтави, — результат року досить потужної роботи.
Ігор Лепьошкін також зауважив, що важливою складовою стратегії є саме позиціювання міста, тому Проект ПРОМІС фінансуватиме розробку логотипу Полтави.
За результатами дослідження в інформаційному просторі, який охоплює місцеву громаду, українців та іноземну спільноту, фахівці визначили, що місто має визначено-нейтральний образ туристичної дистанції, що потрібно змінювати на краще. Як основні цільові групи для просування міста, як маркетингового продукту, визначено:
- мешканці міста, у тому числі наймані робітники, що є необхідною умовою діяльності діючих підприємств, у першу чергу, переробної промисловості;
- туристи та гості міста (ділові та приватні відвідувачі), оскільки є потреба у збільшенні обсягів туристичних потоків;
- представники бізнесу, внутрішні та зовнішні інвестори, як важіль впливу на створення нових робочих місць.
Консультант Проекту ПРОМІС Володимир Проскурін розповів про складові концепції бренду міста: основні ознаки ідентичності міста, ключова ідея бренду, цінності бренду міста, опис значення бренду для різних груп інтересів міста, візуальні та вербальні атрибути дизайну бренду Полтави.
Зокрема, консультант акцентував увагу присутніх на основних ознаках ідентичності міста, серед яких: історичні події та відомі люди; культурна спадщина, література та духовність; архітектура центру міста, кругла площа, біла альтанка; зелене, екологічно чисте місто; затишне місто зі спокійним ритмом життя; місцева кухня та гастрономія.
Також експерти презентували стратегічні цілі із позиціюнування міста, промоції та просування бренду.
Надалі проєкт Маркетингової стратегії мають ухвалити на місцевому рівні та працювати у напрямку його реалізації.