23949292_1507222262688921_464418904_o 23949474_1507227929355021_1249268062_o 24008046_1507227922688355_727549117_o 24085112_1507228079355006_181613462_o

24 листопада 2017 року в м. Івано-Франківську у форматі «відкритий простір» відбулася творча зустріч на тему «Проекти вирощування бренду міста» в рамках розробки Маркетингової стратегії міста Івано-Франківська, що здійснюється за експертної та фінансової підтримки Проекту ПРОМІС.

Експерти Проекту ПРОМІС представили напрацювання Робочої групи з розробки маркетингової стратегії та ідеї щодо бренду міста. В ході зустрічі учасники пропонували  ідеї та теми потенційних проектів вирощування бренду міста, в малих групах обговорювали заявлені ідеї та теми проектів. Усі проекти, які пропонували учасники, мала об’єднувати спільна ідея бренду міста, відповідно до якої «Івано-Франківськ – тепле затишне місто унікальної архітектури, самобутності та культурної енергії, де можна відчути смак неповторних традицій та пізнати на дотик сучасні мистецькі надбання».

До роботи над брендом міста Івано-Франківська долучилися представники місцевої влади та громадських організацій, історики, архітектори, краєзнавці, художники.

Учасники розглянули близько 15 проектів, зокрема «Атракційний центр «Євромістечко»», «Івано-Франківськ – місто «теплої», автентичної кухні», «Місто-музей, історико-архітектурний заповідник», «Ковальський простір – ковальська цивілізація», «Аудіовізуалізація міста» тощо.

 «Відкритий простір» – це креативний метод діалогу/дискусій в малих групах, який застосовується для визначення напрямів стратегічного розвитку, пошуку рішень у проблемних ситуаціях розвитку громад, роботи в «групах за інтересами». Один з його головних принципів – “Хто б не прийшов – потрібен”.

Інформація про подію на офіційному сайті м. Івано-Франківська

http://www.mvk.if.ua/news/45838