Джерело: Інформаційний портал Вежа

MG_7557MG_7617MG_7602

Андрій Качор, 24 Травня 2018

Розробку нового бренду міста в рамках нової маркетингової стратегії Вінниці здійснить відома брендингова-агенція Fedoriv

Про це сьогодні, під час підсумкового засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії Вінниці, повідомив директор Департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян.

За словами Погосяна, бренд буде розроблено згідно з напрацюваннями робочої групи. В результаті роботи цієї групи, що складалася з 45 осіб і працювала два роки, було опитано понад дві тисячі людей – як мешканців міста, так і людей з інших міст.

Опитування проводилися шляхом прямого анкетування, так і у форматі “світового кафе” та вільних обговорень на численних заходах, що відбувалися протягом двох років в рамках розробки стратегії.

До самої робочої групи були залучені представники бізнесу, влади, громадських організацій, освітніх закладів, митці та міжнародні фахівці. За словами головного радника проекту ПРОМІС Кейді Ворд, спільно з яким реалізується цей проект, розробка маркетингової стратегії Вінниці – “це один з найбільш інклюзивних проектів, який реалізований ПРОМІСом”.

У процесі опитувань, зокрема, були визначені головні символи міста та слова, з якими Вінниця асоціюється найбільше. Так, в результаті опитування мешканців України, такими словами стали: “Фонтан”, “Roshen”, “Петро Порошенко”, “Музей Пирогова”, “Європейське місто”, “Водонапірна вежа”, “Чистота”, “Володимир Гройсман”, “трамвай”, “затишок”.

Що стосується символів, то головним символом міста визнано Водонапірну вежу (47%), фонтан “Рошен” (19%), садиба Пирогова (10%).

Як зазначив Віталій Погосян, презентувати новий бренд “можливо вже можна буде восени”. Брендингова-агенція Fedoriv має надати місту комплексний бренд, логотип, слоган бренду та бренд-бук.

Брендингова-агенція Fedoriv – одна з найвідоміших брендингових агенцій країни, котра працює з міжнародними компаніями. У портфоліо агенції – розробка брендів “Ощадбанку”, “Новій пошті”, OLX, “Wine Time”, “Океан Ельзи”, “Антошка”, Rabota.ua та іншим.

Контракт на розробру бренду був підписаний між Fedoriv та ПРОМІС. Сума контракту наразі не розголошується.