Джерело: офіційний сайт Миргородської міської ради

Снимок экрана 2019-11-18 в 13.31.05Одним із актуальних питань розвитку Миргорода, що розглядалося на засіданні сесії, було затвердження Маркетингової стратегії міста Миргорода, розробка якої стала вимогою реалізації як мінімум двох цілей затвердженої Стратегії сталого розвитку Миргородського субрегіону, а саме “Інвестиційний маркетинг субрегіону” та  “Маркетинг та брендинг курорту “Миргород”.

Відповідний документ представила начальник відділу економічного прогнозування і туризму Оксана Голуб. Вона зазначила на тому, що в умовах посилення сучасної регіональної конкуренції,  імідж міста є таким же важливим чинником його розвитку, як земля, матеріальні активи, кадри. Отже зростає роль вдалого позиціонування  міста, яке дозволило б залучати зовнішні ресурси для власного розвитку.

Дякуючи методологічному супроводу процесу розробки Маркетингової стратегії консультантами Проекту ПРОМІС, який впроваджується Федерацією канадських муніципалітетів за підтримки Уряду Канади, Миргород має можливість сформувати якісний цілісний образ комфортного міста, що має впізнаваний і концептуальний бренд, котрий буде викликати у гостей та жителів міста асоціації з основними його привабливими сторонами. Це має позитивно вплинути на розвиток території, як туристичного-рекреаційного та оздоровчого центру, підтримку основних галузей, котрі сприятимуть формуванню позитивного іміджу міста-курорту, який відповідає сучасним вимогам і європейським стандартам, для збільшення кількості гостей та туристів.

Реалізацію заходів Маркетингової стратегії планується здійснювати за рахунок діючих міських цільових програм, в яких в подальшому будуть враховані витрати на проведення запланованих заходів. Виконання таких завдань передбачено через спільну реалізацію інтересів влади, громади та бізнесу.

Серед основних завдань маркетингової стратегії:

  • закріпити та поширити позитивний імідж Миргорода як унікальної території, де “на все вистачає часу” і кожен може знайти та реалізувати свої очікування і сподівання: і відпочинок, і активність, і партнерство, і розвиток;
  • формувати та закріплювати в свідомості цільових груп єдиний образ території, намагаючись “прив’язати” до вже відомого імені нові тренди і розвивати існуючі, розширюючи формат споживачів та використовуючи нові комунікаційні канали;
  • забезпечувати інформаційну підтримку промоції на український та світовий ринки послуг місцевого бізнесу, туристичних продуктів та міста як місця для комфортного мешкання.