116-17 січня у Вінниці пройшов перший туристичний хакатон «Заміксуй туризм у Вінниці». Захід провів  департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради за підтримки Проекту ПРОМІС.

Унікальна для регіону подія мала на меті спільно з громадським сектором та бізнесом виробити нові підходи до розвитку місцевого туризму, що ляжуть в основу туристичної стратегії міста до 2030 року, що розробляється за підтримки Проекту ПРОМІС. Протягом двох днів учасники тісно співпрацювали у командах над розробкою та презентацією власних проектів.

Розроблені ініціативи оцінювала суддівська колегія, до складу якої увійшли директор Департаменту маркетингу й туризму Олександр Вешелені, незалежна експертка Галина Малець та регіональна координаторка Проекту ПРОМІС у Вінницькій області Оксана Бондар.

«Секрет Вінниці в тому, що міська влада викорінила поняття проведення заходів чи прийняття стратегічних документів «для галочки». Саме тому тут є активна громада, що готова розвивати своє місто та працювати заради спільної справи. Лише за два дні 50 небайдужих вінничан створили десять унікальних туристичних продуктів в рамках туристичного хакатону. Проекти вражають своїм розмаїттям та є прикладом того, як правильно вибудуваний діалог між владою, бізнесом та громадськістю сприяє активному муніципальному розвитку», – коментує подію Оксана Бондар, регіональна координаторка Проекту ПРОМІС у Вінницькій області.

Перше місце на Хакатоні посів проект Old City – туристичний мобільний додаток, що поєднує сучасні технології з історією міста. З його допомогою користувачі зможуть не лише порівняти сучасний вигляд міста зі старовинним, а й зробити фото на фоні будівель, що вже не існують, чи селфі з відомими вінничанами.

Серед інших ідей – створення соціального ресторану «Коцюбинський 220», комплекс «Рівер Тур» для любителів активного відпочинку, фестиваль ремесел «Дунстан», паломницький «Шлях святого Якова», а також ряд проектів зі сфери івент-туризму.

Більше деталей в сюжеті телеканалу VITA TV