24 листопада 2017 року в м. Івано-Франківську у форматі «відкритий простір» відбулася творча зустріч на тему «Проекти вирощування бренду міста» в рамках розробки Маркетингової стратегії міста Івано-Франківська, що здійснюється за експертної та фінансової підтримки Проекту ПРОМІС.
Експерти Проекту ПРОМІС представили напрацювання Робочої групи з розробки маркетингової стратегії та ідеї щодо бренду міста. В ході зустрічі учасники пропонували ідеї та теми потенційних проектів вирощування бренду міста, в малих групах обговорювали заявлені ідеї та теми проектів. Усі проекти, які пропонували учасники, мала об’єднувати спільна ідея бренду міста, відповідно до якої «Івано-Франківськ – тепле затишне місто унікальної архітектури, самобутності та культурної енергії, де можна відчути смак неповторних традицій та пізнати на дотик сучасні мистецькі надбання».
До роботи над брендом міста Івано-Франківська долучилися представники місцевої влади та громадських організацій, історики, архітектори, краєзнавці, художники.
Учасники розглянули близько 15 проектів, зокрема «Атракційний центр «Євромістечко»», «Івано-Франківськ – місто «теплої», автентичної кухні», «Місто-музей, історико-архітектурний заповідник», «Ковальський простір – ковальська цивілізація», «Аудіовізуалізація міста» тощо.
«Відкритий простір» – це креативний метод діалогу/дискусій в малих групах, який застосовується для визначення напрямів стратегічного розвитку, пошуку рішень у проблемних ситуаціях розвитку громад, роботи в «групах за інтересами». Один з його головних принципів – “Хто б не прийшов – потрібен”.
Інформація про подію на офіційному сайті м. Івано-Франківська